Dakterras

Lieve mensen,

Eerder was ik volgens mij vergeten te noemen dat we bij ons appartement ook een dakterras hebben, erg aangenaam bij mooi weer zoals het vandaag was.

Binnenkort een potje grillen op het dak dus...Aangezien ik donderdag, vanaf8 uur in de ochtend, twee tentamens, een presentatie hebén een paper moet inleveren- houd ik het kort. (u ziet het, leren kan nog best prettig vertoeven zijn...

Kan ik volgende keer ook meer vertellen hoe het gegaan is. Na die donderdag heb ik volgende week donderdag nog een tentamen en dan zit het erop! Tranen en glimlach...

Reacties

Reacties

linda

He Ty..succes met je tentamen! En wat naar he zo,n dakterras..bah!En vooral als het lekker weer is..hihih.Nou hier ook goed weer gehad met pasen,en heerlijk op het terras gezeten,ging helemaal uit m,n dak!..hoor je gauw weer...xxx linda

linda

ECHT WEL!.X

Madelief

Naaaa even vergeten te vertellen.. zo'n cruciaal detail..

Succes met je werk en wacht je volgende verhaal weer af!

X

marjon

he Ty, dat ziet er super uit en dan te bedenken dat we er over 2 weken ook van kunnen genieten is helemaal top!! Succes met je tentamens, zal best lukken
Kus en groet van Marjon

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!