Suriname

Lieve mensen,

Zoals velen van jullie ongetwijfeld reeds gehoord hebben, ben ik afgelopen zondag (8november)vertrokken naar Suriname. Hier ga ik onderzoek doen om mijn scriptie af te schrijven, en zal daarvoor vijf maanden blijven. Uiteraard ga ik -in veel bescheidenere mate dan voorheen- mijn belevenissen via een blog aan jullie kenbaar maken. Op dit moment is het nog onduidelijk of dat op dit blog gebeurt (mocht je sowieso niet meer geïnteresseerd zijn in mijn avonturen,kun je je sowieso uitschrijven van de mailinglist)of dat ik een nieuw blog, met gepastere titel ga aanmaken. Ik laat het weten.

Toi toi -T-

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!